בית הספר יצא לטיול בצפון, עשרות תלמידים נדבקו באלרגיה

    בהתחלה חשבתי שזה עקיצות של יתושים, זה הציק לי וגרד מאד, ממש לא הצלחתי להירדם. בבוקר כשראיתי איך זה נראה על כל הגוף הבנתי שזה קשור לאלרגיה
    ארי וידר 8 Comment on בית הספר יצא לטיול בצפון, עשרות תלמידים נדבקו באלרגיה

    תלמידי חטיבה תיכונית מירושלים יצאו לטיול בצפון הארץ, כשאת הלילה העבירו בלינת שטח באזור מגדל • למחרת בבוקר, פונו עשרות מהתלמידים לבית החולים לאחר שנדבקו באלרגיה חריפה

    בהתחלה חשבתי שזה עקיצות של יתושים, זה הציק לי וגרד מאד, ממש לא הצלחתי להירדם. בבוקר כשראיתי איך זה נראה על כל הגוף הבנתי שזה קשור לאלרגיה
    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    21 תלמידים מהחטיבה התיכונית "קשת" בירושלים הגיעו הבוקר למיון בבית החולים פוריה בטבריה עם תסמיני אלרגיה לאחר שטיילו אתמול בנחל עמוד ולנו בלילה בשטח, באזור מגדל.

    רותם שינדלר, סגנית המנהל סיפרה שתלמידה ראשונה הגיעה למיון כבר אתמול בערב עם פריחה וגירוי ונשלחה לאחר בדיקה וטיפול נגד אלרגיה לביתה. הבוקר הגיעה קבוצה גדולה של תלמידים למורים והתלוננו על פריחה וגרוד בכל איברי הגוף: צוואר, חזה, גב, ידיים ורגלים. לדבריה, חלק מהתלמידים התלוננו גם על גירוי וצריבה בעיניים.

    ירדן, אחד התלמידים סיפר שסובל מפריחה בעיקר בצוואר, גב וברגלים, "בהתחלה חשבתי שזה עקיצות של יתושים, זה הציק לי וגרד מאד, ממש לא הצלחתי להירדם. בבוקר כשראיתי איך זה נראה על כל הגוף הבנתי שזה קשור לאלרגיה".

    ד"ר ערן טלאור, מנהל חדר המיון אמר "אחרי שראינו את כל הקבוצה, אנחנו מעריכים שמדובר בתגובות אלרגיות לתוואי התהלוכה. התלמידים גם סיפרו שהיו הרבה תולעים במסלול שבו טיילו וגם בשטח שבו ישנו הם ראו קנים של טוואי התהלוכה. הסימנים: גירוי בעינים ופריחה שזו תגובה אלרגית מתאימה. אחת התלמידות סובלת מפריחה חריפה בכל הגוף, שזו תגובה אלרגית קשה. צריך לדעת שבמקרים קשים זה יכול להגיע עד שוק אנפילקטי וזה אירוע חירום".

    ד"ר טלאור ציין שזו קבוצת התלמידים השנייה שמגיעה למלר"ד תוך ימים ספוריםולכן, הוא חוזר וממליץ לא לישון בשטח באזורים שבהם ידוע שתוואי התהלוכה נמצא , וכשישנים בשטח ללבוש בגדים ארוכים שיגנו על הגוף, וכסוי לראש".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      טוואי, לא תוואי

    2. 7

      חחחה " נדבקו". על אלרגיה מידבקת עוד לא שמעתי

    3. 5

      הבית ספר הזה הוא הבית ספר שלי ! טוואי התהלוכה גרם מהומה רבה אך המורים וצוות ההנהלה טיפלו במקרה כראוי .

    4. 4

      מצטערת, לא בYnet, אלא ב"קול חי"

    5. 3

      אני מכירה מישהי שהבת שלה לומדת בבית הספר ליד"ה בירושלים, שמעתי שגם אצלם היה את אותו המקרה בדיוק עם כ-50 תלמידים, אבל המקרה היה פחות נוראי, מכיוון שלא פינו אותם לבית חולים.

    6. 2

      שמעתי שקרה אותו הדבר בעוד בית ספר בירושלים, ליד"ה אם אני לא טועה

    7. 1

      התלמידים מימשו את זכותם לבריאות וטיפול רפואי